Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 19 maj 2017

Låna ut en bok...

Ni vet den där känslan, när man letar och letar men inte finner?
Själv har jag nu letat efter en bok, en bok som jag iofs i min tur troligtvis lånat, eller om jag köpt den, för det har blivit några nyinköp under åren...
En bok, som jag inte tänker sträckläsa från pärm till pärm, då jag förhoppningsvis redan "Kan" innehållet, men en bok jag gärna återgår till, för att få inspiration, ha som uppslagsbok och känna mig stolt över.
 Nu har jag slutat leta och köpt en ny!


Nyfiken?
Finns på Bokus! http://www.bokus.com/bok/9789147076666/den-tydlige-ledaren/

Och även om den skrev i samband med vårt arbete på Gruvön, runt hygienledningssystemet, är metoderna lika användbara idag :)

Och skulle det nu vara så att det är just du som lånat den av mig, använd den, för den är nu din <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar