Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 29 november 2015

Det där med julhysterikan.....

De var inte alls länge sen, jag skrev om hysteriska julfiranden, och pyntande som jag gärna skulle slippa......
Lik förbaskat, så letade jag runt efter elektriska ljusstakar, utebelysning, oc små söta stjärnor, jag städade och fejjade, jag fick till och med Stora O att hjälpa till med att byta klädsel på sofforna.....

Nåja, här är en lite bildkavalkad av vad vi fick till igår......

Vintervita soffor, med röda och vita detaljer. Örngott med gammal brodyr, auktionsfynd från i somras :)

Ett glasfat och lite krafs från IKEA, tre udda vinglas, små julkulor från rusta, som jag tagit bort hängarna på och doftljus från Parylite :)

Skulle byta gardiner också, men vet inte var jag gjort av dem...... Fortsätter leta :)

Min jättestjärna i utermmet, Nästa lika stor som mig själv :)

Sofforna igen :)

Röd indiskinspirerad stjärna, loppisfynd i fjol, lyser inte så starkt men otroligt fin, med sitt glitter och sin matta yta :)

Klart man ska ha en ljusstake på toaletten!

Ljuskreationen med vinglasen när den lyser, fint med de genomskinliga hållarna på Partylites teljus (tror de heter så)

Det räcker så?
Eller hur??

Nu väntar vi bara på att de vintervita sofforna inta av tre leriga fyrbenta vänner :)
Och att jag hittar kassen med mina vita lakansgardiner, som Bästa Irene hjälpt mig att sy.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar