Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 7 oktober 2015

Blankt papper!

Lilla Minin, har varit på besiktningen :)
Och vi blev godkända med blankt papper!

Lilla tanten, har varit och skrivit in sig på blodgivningen :)
Om tant blir godkänd, får vi reda på om 6 veckor!
Uppehållet från blodgivningen som gjordes 2005, blev 10 år och inte 1 som det var sagt :)

Man kan dela med sig på många olika sätt....

Lilla V70:n är fylld till bristningsgränsen, med kläder, och grejer till nyanlända :)
Att V70:n blir tömd, efter jobbet idag, det vet jag :)
Och skulle jag krocka idag, så har jag både krockkudde fram och bak :)

Startar i alla fall dagen, med ett besök hos tandhygienisten, att få tänderna rengjorda och polerade, efter 50 dagar som ickerökare, kan vara skönt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar