Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 17 augusti 2015

Hundvakt, barnvakt, trädgårdsmästare....

Oj, en hel vecka sen jag skrev nåt......
Det har väl inte hänt nåt då? Eller?
Jo, bilen fick ingen ny ruta, Lisa och Anders har gift sig, jag har klippt gräs, passat ungar, passat extrahund, sett på rally, planterat mina två träd som var kvar......
Åsså har jag jobbat givetvis!
Köpte röda cigaretter också, som smakar skit.... Kanske är det nu man ska lägga av?
Nåja, ni som varit med ett tag här, vet att det snarare är uppehåll i rökandet än slutande, ialla fall om man ska se det historiskt :)
Och so sagt, de kanske smakar godare?
I morgon??



Hur som helst, ny vecka, nya möjligheter....

Och veckans horoskop!

Skytten
Det blåser glada vindar i dina segel nu, Skytten! Den klassiska bilden av dig Skytten, när du vild, fri och lycklig rider in emot solnedgången förändras. Det som händer är att du lär dig hantera vardagen med jobb och rutiner – och gilla det! När Jupiter bytte tecken förra veckan, till Jungfrun och ditt 9:onde hus, gick du in i en tretton månader lång period då du riktar dig utåt. Resor, studier, nya spännande kontakter, intressen och influenser förväntas göra ditt liv mer intressant än på många herrans år. Under hösten kommer både Saturnus och Jupiter stå dig bi i din utveckling. Det är två vitt åtskilda energier som tillsammans kan ge dig uthålligheten (Saturnus) och inspirationen (Jupiter) att lyckas med det du vill förverkliga. Källa: http://astrobloggen.damernasvarld.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar