Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 23 januari 2015

Varför göra ett sånt inlägg?

Dramaqueen?



Jo, kanske... (Visst är jag fin på bilden, liknar mig på pricken)

Men kanske mest för att slippa alla spekulationer, om att jag blivit ovän med någon, att jag inte gjort ett bra jobb, att jag stulit något, eller kanske rökt för mycket.....

Inget av det stämmer!
Det passade inte mig, just nu bara, och man ska ju känna att det passar?

Jo jag har trivts, och älskat mitt jobb, det har jag verkligen, men ibland blir det fel ibland, och vissa fel kan man inte rätta till själv, och när man liksom kört fst, då kan man välja att hoppa av......
Och faktum är att jag är ganska stolt över att jag vågade det, hoppa av alltså.
Om man inte mår riktigt bra, finns ju risken att man blir sjuk, på riktigt liksom, och då menar jag inte magsjuka eller influensa......

Nu mår jag bra, stundom, och stundom känns det skit, gråten sitter i halsen, man tänker på nåt, och minns vad nån sa, så kommer det en varm känsla i ögat......

Sen ser man solen, vintern, som jag hest vore utan, och tre glad hundar, så är man glad igen......

Ibland känns saker så himla enkla, och ibland så svåra!
Nåja, jag får väl fler chanser, eller så är det kört nu, efter att jag berättat för er, och hela världen hur det kändes, och vad som hänt......
Det är svårt, men rätt, eller vad det nu är.....



Giv Mig Styrka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar