Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 17 augusti 2013

Ber om ursäkt...

För det extremt långa inlägget igår, men jag är sjukt nöjd och lite stolt över att det blev klart innan semestern är slut!

Nu är det lördag, Stora O är vid Sundet och hjälper greven att vittja kräftburarna, det ska bli kräftskiva ikväll, i alla fall fram till 22, för då drar vi till Olssons Brygga och lyssnar på Hotwood!
Och jag hoppas de gör en så nykter och häftig spelning som möjligt!
Jo, jag gillar grabbarna eller är det min son jag gillar :)
Lillebror är inte så dålig han heller, och inte Anders och inte Magnus!

Duktiga helt enkelt!

Innan kräftskivan ska jag hinna måla klart den sista väggen i friggeboden, men det går ju fort, har några lister som ska målas också, och en pall tror jag :)
Har också lite bark att köra till surjordsrabatten, och en kant att lägga skiffer på....
Jo jag har att greja med, skulle vilja hinna med en tur tll skogen också, nu när Betty åter går på fyra ben istället för fyra!

Måndag, börjar jobbet igen och det är långt till nästa ledighet, så det är bäst att passa på att göra det man vil, för det är det jag gör, jag sliter inte, jag gör det jag tycker är roligt, och det jag vill!
Frågan är bara hur jag ska kunna få fart på de här sjusovarna på måndag morgon.....





Ha en bra Lördag, och håll tummarna för att vädret blir bättre, för konsert i regn, är inte kul :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar