Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 9 februari 2018

Det blir bara bättre och bättre!

Missade ju att fira min ett-årsdag på Stora Enso med er!
Grattis till mig!
Till att jag har världens roligaste jobb, de underbaraste kollegorna och bästa medarbetarna!


Jag kan inte allt n, det händer hela tiden nya saker i den här världen, och frågan är om man någonsin blir fullärd och har varit med om allt....
Men allt eftersom att tiden går, och den går fort, så blir det bara bättre och bättre!
Och jag älskar att jobba!
Tur att Stora O är av samma åsikt :)

Nu är det fredag, och det är dags att ta sig till jobbet via vårdcentralen i Vålberg.
Liten underredsbehandling står på dagens besöksagenda för tant.

Ha en go helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar