Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 19 februari 2018

Ashtanga Yoga!

Tant tänker smidighet!
Att röra på sig, och använda kroppen mer än till att gå med, sova med och sitta med behöver inte betyda att springa, jogga, hoppa och flåsa, det kan lika gärna betyda att smidigt röra på alla delar, medvetet.
Så, nu testas Ashtangaoga!
10 gånger, i underbar lokal i Borgvik, med bästa Yogafröken.


Åh, shit idag gör nacken ont, och kroppen känner att den rört sig!
Men det är definitivt nyttigt, det tror jag fullt och fast på.
Och jag kan göra det hemma själv, nåja med lite hjälp och assistans från Betty då :)
Och får jag bara bort den där extra magen, så kommer jag att komma ännu närmare benen....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar