Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 25 december 2017

Världens sämsta mamma....

"Är det okey om vi inte köper några julklappar till er i år? Om vi istället ger er något ni gärna vill ha under året som kommer?"

Ja, så skrev jag till barnen i mitten av november.
Alla tre svarade mer eller mindre okey, nåja Tilda kontrade med att hon vill ha en häst, Tack....

Åsså kom den där julafton, en dag då alla barns ögon tindrar när tomten kommer, så också mina barns, i alla fall två av dem var närvarande på julafton, när tomten faktiskt kom.
Och det delades ut julklappar, till barnen, och till barnen och till barnen.....
Men ingen till Plupp, och ingen till Lilla O.....
Och på nåt vis så kände jag ändå, att det inte var riktigt okey, det kändes fel i ett mammahjärta, att de inte fick något alls.....

Nu känner jag mig som världens sämsta mamma......
Trots att de är 22 och 25.....
Fuck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar