Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 25 december 2017

De blir inget....

Nu är mina vänner i kyrkan, uppe på läktaren står de, någon fortfarande klädd i pyjamasbyxor, någon har med Te i en termos, någon gäspar och någon har inte ens kammat sig...
Alla är dock laddade med sånghäften och röstkapacitet!
Utom jag!
Jag har varken lungkapacitet eller röstresurser idag, min jävla förkylning har under helgen klarat både matlagning, svamptur i skogen, julfirande, stoj och stim, men sjunga? Nej, se det går inte....
Tänkte åka dit ändå, men jag blir bara besviken när det inte funkar....

Så, det blir ingen julotta för tant, inte ens en liten en......

Himla tråkigt!

Men men, det kommer kanske fler tillfällen. Eller nåt.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar