Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 13 oktober 2017

Utan katt?!

Betty är helt galen, hon "hör" saker under vedspisen i köket....
Bland veden som ligger där i utrymmet för just ved som ska eldas i den lilla vedspisen, finns "något" som lockar henne till att bli just galen....
"Något" kan vara blåst i skorstenen, eller kanske en mus?

EN MUS??!



Och jag som inte har nån katt???!

Jag har ju en Betty iofs, men en mus är inte som en grävling eller en snok, stor och synlig för matte, en mus är väldigt liten, och kan gömma sig både här och där.....
Men hon ser i alla fall till att den inte kommer fram, så jag behöver se den...
Men bara vetskapen om att den eventuellt kan vara där, ger mig rysningar, den känslan hjälper inte en Betty mot, faktiskt inte ens en katt...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar