Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 28 juli 2017

Leksaker!

I regnet drar han iväg, Stora O, för att hämta hem sin nya leksak....


Jo det blir en motorcykel i Näs, länge sen vi hade det :)
Jag ska nog försöka få lov att köra den jag också, jo jag har MC kort, men med tanke på hans kommentar är jag skulle köra traktorn "Va gör du om du får möte då?" så vet man aldrig, kanske får jag inte lov.....

Nåja jag får väl hålla mig till "mina egna" leksaker, som plötsligt blivit två i familjen igen, för vi avser troligtvis att behålla henne.


En jättehärlig tik, nyfiken, full av liv och lust och så lik Indra till sättet 💖
Wiggwill`s Embla Dawn är hennes stamtavlenamn, hon har kallats Lady, men efter noga övervägande, så väljer jag nog att uttala det Maybe istället, då det varit många maybe (kanske) senaste veckan 😉
Tyvärr är hon steriliserad, så några eventuella Landsrönningsvalpar blir inte aktuella efter den här tiken, men jag och Betty har fått en helt underbar kompis, och jag får en inkörningsport i Goldenvärlden igen. Jag tror faktiskt att hon trivs bra och framförallt trivs vi bra tillsammans, det är väl bara katten hon inte riktigt har fattat vad man ska ha till än 😋

Vi har lite olika leksaker i vår familj, även om vi gillar varandras, och jag kan mycket väl tänka mig att "låna ut" både Betty & Maybe till Stora O, medan jag tar en tur på hans Honda CB 650 Nighthawk 😜




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar