Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 14 juni 2017

Skrivarkursen klar!

Jojo, tant fixade att gör klart den där skivarkursen som påbörjades innan hon började jobba!



Ett antal, mer eller mindre, kortare och längre, självbiografiska texter finns nu i min dator, texter jag skrivit själv utifrån mina egna erfarenheter utifrån mitt perspektiv. Om de sedan blir nåt mer än bara texter i min dator, återstår att se....
Kanske är de inte för någon annan att läsa, kanske är de jättespännande, det vet man aldrig!

Har i alla fall bestämt mig för att fortsätta till hösten också, få lite mer struktur, hur man bygger upp en berättelse, skriva ner fler delar och kanske få ihop det till någon typ av helhet?

Känner mig ganska nöjd faktiskt!

Om ni får läsa? Nej inte riktigt än, det ligger för nära i tiden :)
Men skriva, är ett bra sätt att bearbeta kan jag i alla fall tala om!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar