Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 27 juni 2017

Dags att byta!

Efter tre år med rolig och dynamisk körning, verkstadsbesök och soppatorsk, så låter vi nu Minin gå vidare till någon annan lycklig människa, som kanske även har mer tålamod än oss.


In i mitt liv, där två timmar om dagen spenderas i bilen, kommer nu en storebror till Minin, BMW X1, 7 år yngre, mycket dyrare och med en rolig färg :)


Kommer bli perfekt det här, i alla fall vill jag tro det :)
Automat och Diesel.
Och den har rattvärme, Lilla O ;)

Ut med det gamla, in med det nya.
Och förhoppningsvis får jag den under veckan.

Oj, att köpa "ny" bil är kul, men dyrt.....
Nu blir det barkbröd under en tid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar