Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 17 februari 2017

Tiden rusar iväg....

Redan fredag igen!
Det går fort när man har roligt :)
Och aktiviteterna packas på varandra, inte lätt att hinna med allt man hann, när man var hemma i lättjans tecken, nu när man jobbar.....
Men att sluta med de aktiviteter jag startat, vill jag inte, så då får det bli lite mycket. Men jag trivs ju med det!
Måndag, startar veckan
Tisdag, cirkelträning,
Onsdag, kör.
Torsdag, tabata.
Fredag, fredagsmys ;)
Lördag, lägger vi hela dagen på skrivarkursen....
Söndag, barngympa och cirkelträning.

Full fart alltså, och jag gillar det!

Fredag idag, som sagt, och något gott att äta i kväll, ska inhandlas, frågan är bara vad?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar