Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 4 februari 2017

När man däckar i soffan....

Tre dagars jobb, på nytt ställe, med massor av nya intryck, möten med människor, och saker man ska lära sig. Fredagshandling på Ica Maxis, Granngården och hos fiskbilen, stekt hälleflundra, ett glas rött, och hundmys framför på spåret......

En resa var vi med på sen, hörde jag små lätta snarkningar från soffan bredvid, där Stora O däckat....
Snarkningar från golvet nedanför, där Ebba somnat till, och en sovande terrier på benen, en terrier som förövrigt saknat sin matte under veckan, då matte inte varit hemma, som varit det vanliga den senaste tiden......



När andra resan startade, var jag med till nivå 8, typ, sen är det bara fragmentariska bilder av resten, och när tredje resan startade, kravlade vi oss ur soffan, ja jag och Betty i alla fall, snarkande Stora O, låg kvar.....
Sen sov jag före 22.... I min egen säng, som tur var, för soffan är en riktig nackdödare :)

Men det är väl så att arbeta igen, man äter gott, får i sig ett glas vin, och däckar i soffan på fredagkvällarna :)
Men jag gillar det, det gör jag faktiskt :)
Heja mig!

Nu är det lördag morgon, jag har två helt oplanerade dagar framför mig, att smälta intryck på, inte ett enda måste, om man bortser från, vattna blommor, för det måste jag göra.....
De verkar ha saknat mig de med under veckan :)

Nåja, jag är glad, det känns bra, och framförallt jag har ett mycket spännande, och stimulerande arbete att åka till på måndag igen, då är det okey att däcka i soffan på en fredag, eller hur?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar