Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 25 februari 2017

Helg igen!

Ja, så var det lördag morgon, igen.... Helgerna kommer fort, och de går fort.....
Nåja, en helt galen jamande katt, ja katt, såg till att alla fyrbenta och tant kom ur ängen idag, redan kl 5, precis vad jag behövde? NOT!

Vakna är vi, eller i alla fall jag, de fyrbenta inkl katten, har lagt sig och somnat om....
Jag har massor med skrivkursuppgifter att ta tag i, då jag har att göra, men är jag tillräckligt skärpt?
Det är dags att ge respons, och att reflektera över respons jag fått, spännande.
Mitt skrivprojekt börjar i alla fall ta form i mitt huvud, strukturen har jag inte riktigt på plats, men någon typ av självbiografisk berättelse om våndorna i arbetslösheten blir det nog, som det känns idag.... Och jag har ju en del redan nerskrivet här, i bloggen, bland mina Hemliga Pinnar, och i dagboken, sen finna även massor i huvudet, som fortfarande behöver ut.... Så material finns, om man säger så :)

Nu tar vi tag i helgen, som ofrivilligt startade tidigare, än vad jag räknat med.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar