Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 20 januari 2017

När man abrupt vaknar!

Att ha en unge på andra sidan jorden, ja jag vet att hon är vuxen, snart 27 typ, men det är ändå min unge.....
Åsså, möts man både på DN.se och på aftonbladet.se av rubriker som "Tre döda efter vansinneskörning i Melbourne" då får man lite lätt ont i magen.....

Men när man via messenger, kollar om ungen mår bra och får följande svar:

Jag är ok! Det hände några gator bort, jag va ute på lunch med mitt team. Vår kontorsbyggnad blev låst av säkerhetsskäl och vi va tvungna att gå tillbaka till kontoret. Kommer bli krångligt att ta sig hem ikväll.

Då känns dagen lite lättare att starta <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar