Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 29 januari 2017

Med ett brak!

Krasch!
Vaknar med ett brak, lampan i fönstret fick hjälp att ramla rakt i elementet, av katten....
Lampan, en sån där i glas, från Ikea, gick givetvis i miljoner små bitar, så det var bara att ta hundar och katt, ur glashavet, och plocka ihop de större bitarna......
Dammsugaren, får jag dra upp lite senare, är resten av familjen behagat vakna :)

Men men, vad gör väl det på en söndag, jag behöver absolut inte sova längre än till kl 6, eller hur?

Kaffet är bryggt, och jag är inne på kopp två, katten har fått mat och varit ute och vänt, och liggr troligen och sover igen.....
Hundarna har fått vara ute en sväng, och sover så gott i sina bäddar här i köket.....
Kanske skulle ta och fixa mig en bädd i köket jag också? Så man kunde somna om på morgonen, liksom.....

Nåja, jag har ju ett viktigt 6-årskalas att se fram emot idag, så det är inte så synd om mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar