Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 14 november 2016

Så blev det då måndag igen....

Och här sitter jag med min kaffekopp.
Har börjat förbereda mig inför ett spännande möte efter lunch idag, kanske är det idag, mitt slit med CV, personligt brev och div tester, ska ge resultat, eller inte....
Ni får gärna peppa genom att hålla tummar!
Det här är en spännande öppning :)


Nåja, det blir som det blir, det brukar det ju bli, och avsett så löser sig tillvaron på ett eller annat sätt!
Det viktigaste är väl att man är sig själv?

Hur blev man det? Sig själv alltså?
Arv? Miljö?
Va tror ni?

Själv tror jag att bägge delarna spelar in, att man har ett grundarv, som påverkas av händelser, människor, föräldrar, kamrater och vänner i ens omgivning.
En stor påverkan i mitt liv, har den här mannen gjort i mitt liv, en man som jag fick i treårsåldern, för att vara just min pappa, och jag är så tacksam för det!


Nåja, nu funderar ni förstås, men den historien tar vi en annan gång....
Nu behöver jag förbereda mig klart, och kamma mig!

Ha en bra måndag, folks! 👐

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar