Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 12 oktober 2016

Vad har jag nu gett mig in på....

Ni vet känslan, när man ska göra nåt, som är lite spännande, lite skrämmande och lite annorlunda mot det man brukar göra?
Lite förväntanspirr i magen, lite spänning, och lite nervositet?
Man vaknar typ kl fyra, kliver upp kl fem, trots att man vet att man borde sova lite längre?
Förstår ni vilken känsla jag menar?
Ungefär som känslan inför en skolresa i fyran...
Eller för den delen en resa till andra sidan jordklotet....

Nåja, till andra sidan jordklotet, har jag ju redan tagit mig, och ja, jag kommer hem igen, om en vecka, men dagen ska tillbringas på en:


Ja, ni ser rätt, en Cykel!
Och ja, jag kan cykla, Lotta kan nästan allting :)
Fast jag brukar få gruvligt ont i de nedre regionerna, när jag cyklar.... Kanske därför jag aldrig cyklar i normala fall....

Nu hoppas jag ju att de har bra cyklar i Australien, och jag skulle gärna hyra typ en sån här:


Fast med mina korta ben, och vanliga "tur" så får jag säkert en sån här:


Man vet ju aldrig liksom, i ett främmande land..... :)

Hoppas verkligen att man får med en sån här i hyrpriset:


Vilket jag iofs, bara behöver när jag gör, avancerade positioner i Yoga, fast man vet ju aldrig, när det gäller cykelturer heller.....
Och då är förhoppningsvis jag hel i alla fall, om jag lämnar tillbaka cykeln i det här skicket:


Nåja, nu är jag vaken, klockan är här hos mig 6.00 på morgonen, hos er hemma i Sverige, typ 22 på kvällen, och medan jag tar en cykeltur, tillsammans med, Stora O, två av mina barn och deras respektive, så sover ni gott :) Lova att uppdatera, och ska försöka ta lite bilder....
Kan man ta kort när man cyklar?
Vi kanske borde fråga efter en sån här?


Gud va smart, då kan Stora O, liksom ta kommandot, jag kan sitta där bak och bara vara och fotografera.

See ya later, mates.....
Om jag överlever.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar