Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 10 oktober 2016

Det är synd om människorna....

Det kan inte vara roligt, att behöva vara gift med en valross.....
Det ä inte så roligt att vara valross heller, när man tror att man går runt och ser sval och trevlig ut, typ så här:


Fast egentligen är det den här synen som andra ser:


Oj, vad jag skulle byta fru om jag hade en sån..... :)

Fast han tar ändå en massa bilder på mig, även om jag oftast är en lite prick utan definierade drag i utkanten av nån bild....

Nåja, nu är det väl så jag ser ut, även om kroppen mer påminner om en Oragutangs....



Fast jag har snygga ben, enligt min Coch i alla fall :)


Thats life!
Och jag älskar honom ändå, och hoppas att han står ut med vad han ser ;)


Och så värst synd om honom, är det inte just nu i alla fall, när vi är på Jordens mest paradisliknande plats!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar