Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 3 oktober 2016

Att sova....

Nja, det går så där....
I alla fall, på morgonen....
Jag är uppe först, idag redan kvart över fem, hemma är då klockan kvart över nio på kvällen.....

Det är en lite annorlunda dygnsrytm här, solen går upp, tidigt och ner tidigt och gryning/skymning existerar knappast, så några långa ljusa kvällar blir det knappast.

Nåja, nu har jag väl säkert väckt hela huset också, för jag drog igång torktumlaren.....
Hoppsan!

Men efter gårdagens regndag ska det bli en tur till stranden idag, och då måste vi ha torra badlakan!
Eller hur?


För vädret kan vi absolut inte klaga på, de kommande 7 dagarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar