Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 9 september 2016

Överlevde!

Jo, ni, ska det fortsätta så här så blir väl tant ett riktigt träningsfreak!
Cirkelträning styrka, på tisdagar och söndagar, samt ett pass Tabata på torsdagar...
3 gånger i veckan....
Men det syns på viktkurvan och på midjemåttet, och det känns ju bra!

I går var alltså första passet Tabata, och gissa om jag var svettig....
Träningsvärken är inte för hemsk idag, mest ont i lederna, knä, fot och höft.....



Nåja, jag ska ju snart ta en paus i tränandet, och åka till kolhydratrika Australien.
Kan ju iofs ta med lite rolig Tabatamusik dit, och köra några pass på stranden.
Yoga kanske hade passat bättre på stranden, i soluppgången :)


Men nu kan jag inte så många Yoga positioner, tyvärr, men det får väl bli nästa grej!

Viktkurvan går åt rätt håll, och snart är målet nåt :)
Midjemåttet, märks mest på Jeansen, bytte ju ut se med större storlek under veckan och fick ta fram de mindre, som jag lagt undan för att bra tillfälle!
Känns great!

Idag blir det, Autovåx med Mini, Bomässa, och träff med bästa M :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar