Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 16 september 2016

Nio dagar!

Nio, ja ni fattar, när jag började räkna ner, var det typ en evighet och över 200 dagar kvar, nu är det bara nio :)


Gårdagen tillbringades i sällskap av bästa Plupp, och de sista små inköpen är gjorda, tandkräm, tandborstar, anteckningsbok, penna, läkerol och tuggummi.



Ny bikini fyndade vi på Intersport, halva reapriset, så typ 79 kronor för både BH och byxor :)



Böckerna har kommit, och eftersom att vi ska vara Down Under, några veckor, så blir det Tamara Mckinley som ska plöjas igenom, tänk er känslan, att ligga nästan själva på en lång sandstrand med vågskvalpet i bakgrunden och läsa......


Ja, jag tjatar om vår resa, men det är en stor happening i mitt liv, faktiskt andra gången som jag flyger, och även andra gången jag gör resan till Australien.

Vore ju iofs bra, om ersättningen från inkomstförsäkringen kunde betalas ut också......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar