Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 19 september 2016

När man längtar!

Efter ungen, så man nästan går sönder, fast man vet att man kan gå varandra på nerverna när man väl träffas, då längtar man!
Vi pratar ofta ibland, via Facetime, mer sällan ibland, men vi ses alltid på Facebook och Instagram....
Faktiskt så pratar vi nog oftare nu, än när hon bodde i Stockholm..... Fast det tar längre tid och kräver mer planering att mötas rent fysiskt nu.
Ungen mår bra, trivs och har sitt drömjobb, på solsidan av världen, och det gör även mamman glad!
Nu är det inte många dagar kvar, och även om vi "bara" får en vecka av tre tillsammans med Tilda, så är det en vecka! De övriga två, får bli vår egen semester!

Och det är bara:


Fram till dess, passar jag på att låna ett par fasterungar idag, vi ska åka till badhuset, och kanske äta kvällsmat på MC Donalds :) Vilken tur att pappan skulle på jobb :)
Att dessutom ha en träff med gamla kollegor inplanerad i morgon, gör ju inte saken sämre, en äppelpaj, ska jag ta med mig, så det får jag fixa på fm idag :)

Ha en bra måndag alla, för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar