Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 23 september 2016

Kan jag ha glömt nåt?

Två dagar kvar, för på söndag 8.00 går S80:n mot Gardemoen!
Jag som har packat i tre veckor, börjar nu fundera på vad, har jag packat ner?
Får nog ta en extra check idag, så jag inte glömt något!.

Vädret då? Vad säger väderappen om vädret i Sunshine Coast?


Lite moln på tisdag men lagom varmt, regn på torsdag när examenshögtiden är, annars ser det helt okey ut. Inte heller 30 grader, vilket det var förra gången vi var där, men nu kommer ju vi på våren, så jag är nöjd!
Kan ju påverka valet av packning!

Nåja, jag packar upp och tillbaka igen, så ser jag vad jag tagit med, och funderar på om Kameran ska få ligga i resväskan den här gången eller om jag ska ha den i handbagaget kanske, tillsammans med datorn?
De där med handbagage är ju lite svårt också, vad behöver man i den väskan, lite ombyte i fall resväskan blir borta på vägen? Tandborste, deo, tuggummi, laddsladd till mobilen :) Nåja det ger sig.

Stora O har hela sin packning på köksbordet... Så var jag ska äta idag, det vette gudarna, men jag kan ju passa på och se på TV:n eller nåt.....

Nåja, dags att dubbelkolla packningen...
Så inte jag glömt något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar