Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 1 juli 2016

När man tror man kan.....

Igår, fick vi till ett Yogapass i sporthallen.
Min underbara svägerska, Maria, som r Yogainstruktör på Marstrand, höll ett inspirationspass med oss, här finns hennes hemsida Madya Yoga

Hur som helst, 18 tjejer mellan 20 och 75 år dök upp, och det var stärkande, jobbigt och när man har kropp som ett kylskåp, så känns det dagen efter, om man säger så....
Men rolig träning, utan flås och kondition, bara närvaro i kroppen och stärkande för musklerna.

Passet avslutades med en liten utmaning, kanske tips på ett partytrick, Baksana.


Dagen före på den vanliga träningen, provade vi att göra just den här positionen, ute på gräset, och det var faktiskt det som fick oss att ta kontakt med Maria.
Då kunde jag, en liten stund, och tänkte att jag skulle imponera på Plupp och Lilla S, även under Yoga passet, så tant intog position tippade mig framåt, och framåt och framåt......
Och for med huvudet rätt i golvet!

Resultatet?
Ja ett blått öga.....


Så gå det, när man tror man är 20......
Nåja, det gör inte ont, och jag behöver inte använda ögonskugga på några dagar :)
Men kul var det, verkligen kul!

Tack Maria!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar