Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 25 maj 2016

Röksugen, eller hungrig?

Jo, jag är fortfarande, efter 282 dagar rökfri, jag har inte rökt 6214 cigaretter och sparat 15371 kronor i detta nu.



Jag jobbar också med att försöka få bort de extra kilon, som kom som ett brev på posten, med hjälp av min personliga coach, och jag följer slaviskt de kostråd som jag fått, en unik plan, för mig, byggd på protein och ett mål LCHF per dag, fördelat på sex måltider om dan.
Fick frågan av Coachen om det känns okey, och om jag är hungrig?

Hungrig?
Hur känns det?
Som att vara röksugen?
För den känslan av hål i magen, dvs det jag normalt kopplar till röksug, den har jag.....
Kan det vara hunger?
För visst borde väl röksuget vara borta nu efter nio och en halv månad utan cigaretter?

Viktkurvan går åt rätt håll i alla fall :)


Och goa, nära människor, runt omkring mig, börjar röka.......
Nåja, jag håller mig ett tag till, fast jag är sugen på att prova, för att se om det är röksug eller hunger....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar