Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 20 maj 2016

Fredag, sömn och drän.....

Det är fredag, Bettys drän har blivit bortplockade, hon är lite sur, då tratten, eller badringen fortfarande måste användas, för tvätta själv är inte tillåtet!
Hon är i alla fall piggare, och går fortfarande på penicillin och smärtstillande!


I skrivande stund har hon fullt upp med att rengöra Stines öron!

Ute regnar det, och vi väntar på att våran lilla hundflicka ska komma, för att gå en promenad :)

Jag är trött, trots att jag är relativt sysslolös på dagarna, fast av nån underlig anledning sover jag dåligt på natten, vaknar med hjärtat i halsgropen och har svårt att somna om....
Jag som oftast, läs alltid, sover som en stock!

Nåja, jag ska inte klaga, jag kan ju ligga till åtta, halv nio.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar