Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 26 maj 2016

Det fattas en pusselbit....

Jo jag tror det.
Har haft en jättespännande träff idag,

Men för att passa in, så behöver man vara entrepenör......
Jag är nog inte det, jag har allt det andra fast det där med att sälja sig i sann entrepenöranda.....
Nja, jag vet inte....



Vad en entreprenör är?
Ja, jag var också lite osäker, så jag slog upp det på Wikipedia

"Entreprenör betecknar en person eller ett företag som utför arbeten på entreprenad, till exempel ett byggföretag. Entreprenör kan också användas som ett begrepp för en företagsam person. Termen syftar i regel på grundaren av ett företag. I vidare bemärkelse används termen om en person är drivande och arbetar hårt för att nå framgång."

Jag får väl fundera en tid, man ska inte ha bråttom, utan tänka igenom noga....
Det är väl kanske inte heller min starka sida....

Jag är ju mer, påhittaren, drivaren, entusiasmeraren, och ledaren....    

Typ....
Fast trevligt och spännande var det, absolut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar