Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 17 april 2016

Umgås!

Köttfärssås och spagetti, i går, och korvstroganoff och ris, idag, Stora O är alldeles lyrisk, helt vanlig mat, varken LCHF eller coachad mat :)



Kan ju va så att mamman tänker maten just som mamma, när barna kommer hem, och vill äta.... :)
Tänk ni, när Tilda kommer hem, då kanske jag till och med stuvar makaroner :)

Annars är det väldigt roligt när de kommer, och vill umgås lite, mamman behöver det, jag träffar ju inte så himla många under dagarna....
Och Stora O, är ju lite trött på att prata när han kommer hem, medan jag, har alla ord och alla önskan att umgås kvar...
Kass ekvation?!

Nåja, back to Kvarg utmaningen, och nej, min stroganoff var inte så farlig, och igår var det lördag, då äter jag vad jag vill, igår pastafrosseri, vilket magen fått betala för idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar