Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 19 april 2016

Surdag!

Ger ond nacke, typ nackspärr, igår surade jag framför TV:n, på dagen och idag är nacken stel....
Men jag har tränat, först ett 30 minuters pass i morse, i egen regi, 30 av varje, bra musik, och ja, man kan bli svettig på egen hand också....
En lång promenad runt tjärnet med hundar, på eftermiddagen, och avslutade med en timmes cirkelträning i Lisas regi!



Men, nacken sitter där den sitter, och jag får väl skylla mig själv, jag som surade i soffan, framför TV:n en helt vanlig måndag......
Men det regnade ute, och man kan ju inte alltid va på topp?!

Idag blev en bättre dag, och blir det nåt, så blir det nåt, blir det ingt, så kvittar det för då är det ju inte meningen....

Den där jävla vågen, och midjemåttet, ska i alla fall inte få som den vill, den ska pressas ner, och är man sur ibland kan det ju ge lite extra jävlar anamma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar