Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

lördag 30 april 2016

Lördag! Veckan sprang ifrån mig :)

Tisdag - Kompetensinventering, dag tre av fyra, till nästa gång ska jag ha förberett en presentation.... Den har jag inte gjort än :)
Massor av underbara människor med på den aktiviteten, mötte en på Högvalta handelsträdgård, och blev så glad, är hon uttryckte att en av de positiva grejerna med aktiviteten var att hon mött en Lotta, sånt mår jag bra av!
Sen tränade jag på kvällen :)

Onsdag - Speedintervju på Manpower, trevligt!
Träff med alldeles ny vän, vi fikade, pratade och fikade, hur mysigt som helst, varför gör man inte sånt oftare?
Efter det, träff med en alldeles underbar vän sen länge, Lunch, prat, fika och en avslutande promenad till Haga och tillbaka.
Att bägge dessutom bekräftade mina idéer, peppade, och lyssnade, ja det kan knappast bli bättre!
Jag behöver folk att bolla idéer med :)
Avslutade sen kvällen med att sjunga vårsånger med Värmskogs trevligaste sångare!

Torsdag - Ja ni vad använda jag torsdagen till? Pratade med Tilda en timme på morgon, det vet jag!
Sen blev det nog bara ingenting, lät nog bara mina intryck fån tisdag och onsdag smälta....

Fredag - Energin tillbaka, bäddat rent, dammsugit övervåning, dammsugit soffa och vardagsrum. Tränat på egen hand!
Invägningsdag, ytterligare några hekto ner, och trots trög mage, en diet som grymt enformig, utan direkt variation, så bestämde jag efter att ha jämfört bilderna på mig, tagna för fyra veckor sen och nu, att jag kör ett tag till.....
Kvällen blev det Fotboll, Div fem, Värmskog mot Jössefors, på Lingonvallen i Arvika, och vi vann, med 2-1! Bra avslut på veckan!



Nu är det lördag, än bara morgon, men den är planerade, den här helgen, det är ju valborg!
Först kommer Lilla E, vi ska gå ut med mina hundar :)
Sen ska det bakas ett räkpajskal, som ska med till körkonserten i morgon :)

Och i kväll, sjunger vi in våren, vid Liljenäs!
Välkomna dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar