Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 13 april 2016

Kompetensinventering dag 1

Via TRR deltar jag just nu i en kompetensinventering, en fyradagars aktivitet som startade idag, med målet att få större kännedom, om min egen kompetens, vad kan jag, vad är jag, vad vill jag, och vilka möjligheter finns/hittar jag i det?
Egentligen började det ju redan förra veckan, då MBTI, personlighetstestet jag berättade om, är en del i aktiviteten
En del i aktiviteten är att be om utlåtande/referenser från före detta arbetskamrater, och andra som har lite kännedom om mig, så är du en av dem som fått ett mail, så får du gärna svara :)

På presentationen skulle vi givetvis berätta om förväntningar/utmaning med aktiviteten, men den är svår, jag vet ju inte vad jag vill.....

Nåja, det har varit en bra dag, och maten var god, jag orkade hålla mig till min kostplan, ända till eftermiddagsfikat, då det plötsligt stod uppdukat alla jordens godsaker, så då sockerfrossade jag lite....
Lovar att hålla mig till planen i morgon, då vi kör dag två :)



Och träningsvärk i armarna idag, undersida av överarm, muskeln heter, triceps tror jag, så den träningen tog igår den :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar