Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 1 april 2016

Invägningsdag!

Mm, har vaknat, vägt mig och skickat rapport till coachen.
Huvudvärk finns, och en Panodil har fått slinka ner....

Nu är frågan om jag ska ta en tur direkt på morgonen, nu när solen skiner, fast det fortfarande är kallt, eller om jag ska vänta, äta min frukost och, ta med mitt mellanmål ut lite senare....

Invägningsvikten?
Nej den får ni när jag gått i mål....
Och jag lovar, att lyckas det här, ska ni även få se före och efterbilder :)

Annars då, vad gör jag mer, än bara äter?
Jo, funderar, på livet, arbetsmarknaden, jobb, framtid....
Och det finns en del att fundera på, jobb att söka, idéer att ta till vara, människor att träffa....



Åsså, är det ju fredag igen, himmel va veckorna går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar