Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 15 april 2016

Hur går det?

Ja, man ska ju blogga också, ni vill ju veta hur jag har det, vad jag gör....
Typ....
Eller är det för min egen skull?

Nåja, jag har varit ledig idag, i mailen kommer det meddelande på meddelande att någon svarat gått in och gett mig feedback på min kompetenser, vilket är fantastiskt roligt!
Några som jag inte alls trodde att de skulle bry sig om att svara, var väldigt snabba och jag tror till och med de varit ärliga.
Det roliga är att det som de skriver oavsett arbetsplats är väldigt mycket samma, vilket i alla fall ger mig en bild av att jag är lika oavsett var jag är eller vem jag jobbar med :)

Det, är väl i stort sett det som hänt idag....
Typ....

Åsså har jag virkat, lite, bäddat rent sängen och kört tvättmaskinen.....
Jo, det går, men en del dagar är grymt tråkiga!
Grymt tråkiga!



Sa jag det, att vissa dagar är GRYMT Tråkiga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar