Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 27 mars 2016

Sötaste lilla ungen!

Den allra sötaste lilla ungen, visserligen inte påskkärringsklädd, kom och hjälpte mamman med brasan i går kväll. Tillsammans med A, eldade vi som aldrig förr, vi drog ris, klippte sönder, och la rätt!


Sötaste lilla ungen, som dessutom klippt lugg, fick ockå lite påskgodis v mamman, efterson att jag glömde ge henne en egen chokladkalender....


Korven vi skulle grilla, åt vi inne vid köksbordet, stekt i stekpanna, brasan brann ner så fint, och nu finns bara en lite askhög kvar :)

Tack ungen min, för trevligt sällskap vid brasan!
Och vilken tur du hittat en pojkvän, som kan elda, det är en viktig egenskap hos mina svärsöner!

En annan söt unge, är ju sonen, som idag, ja just idag fyller typ 24 år :)


Grattis önskar mamman och pappan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar