Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 28 mars 2016

Sökes: Öppen och utmanande arbetsgivare!

Ja, här finns jag, social, idérik, entusiastisk och utmanande, just nu mellan två anställningar, den jag lämnat och den du förhoppningsvis har att, rekommendera mig till, eller kanske rent utav erbjuda mig :)

Jag har bred erfarenhet, både från papper/massa och fordonsindustrin, där jag arbetat med
coachande av medarbetare, i ledande befattningar, där förtroende, entusiasm och delaktighet
varit mina ledstjärnor.

Vem är jag då?

Jag har som sagt bred erfarenhet både från process- och fordonsindustrin i ledarbefattningar,
samt en pedagogisk grund att stå på, och har dessutom drivit en del projekt, både i
processindustrin och på ideell basis, vilket gör mig till en bred och coachande person.
Jag är snabb, lösningsfokuserad, och drivande.

Jag brinner för arbetsmiljöfrågor, hårda som mjuka, och upplevs ofta av mina medarbetare som lyssnande, drivande och stödjande, samt "får saker gjorda"
Att coacha och stödja ledare och medarbetare i organisationen, är en uppgift som
passar mig perfekt.

Jag passar som personalansvarig chef, men utmaningen i förändringsprocesser, kanske är större för mig, och jag behöver inte nödvändigtvis återgå i en ledarbefattning, bara för att jag haft det tidigare.

Jag tror att vår relation, din och min, behöver vara ömsesidig, en bra arbetsgivare med visioner, tydlig målbild och högt i tak, kommer att få ut guld ur mig som behöver struktur, ansvar och stora visoner att arbeta mot!
Värderingar som kan mötas, gör att man kan tälja guld med smörkniv, och utvecklas tillsammans!
Då, blir företaget/verksamheten vinstrik och framåtsträvande!

Vill du veta mer, besök min profil på LinkedIn 
Där finns meriter, CV, kurser och annat som kan vara intressant!

Du är givetvis välkommen att kontakta mig också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar