Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 31 mars 2016

Kvarglandet!

God Morgon, och jag hoppas ni s
ovit gott, själv har jag sovit sen halv nio i går....
Efter att ha tagit emot kostschema från coachen, läst och begrundat detta, lagat mat enligt min matkasse, med färsk vitlök i creame fraiche, vilket jag tror blir för starkt för min mage.....
Druckit the hos bästa vännen, så brakade min mage.....
Illamående, dunk över höger öga och känsla av nästäppa/näsblod i höger näsborre....

Nåja, nu har jag sovit, nja i alla fall legat i 12 timmar, och känslan av matthet ligger över mig, men jag mår inte illa, har inte kräkts, och ska nog klara av den här dagen också :)

Back to the kostschema, coachen tror att jag ska få i mig allt det där, kvarg, proteiner och åter kvarg, frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag och kvällsmat!
Sex gånger ska jag äta!
Sex gånger!
Jag som brukar äta högst tre gånger.......

Nåja, det blir bra, bara att bestämma sig, och kanske blir jag mer hungrig när jag plockar bort fettet, för det är det jag ska göra, öka med protein, som jag förstått det och fördela ut det över dagen....

Nu har jag antagit utmaningen till Kvarglandet, och coachen är tuff!
Så bara att lyda!

Dags att åka och handla och fylla på skåpen!

Jag är i alla fall glad att han inte skrev, Frukost: Havregrynsgröt......


Tack!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar