Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

söndag 21 februari 2016

Söndag och ensiffrigt på nedräkningen :o

Så blev det söndag då, trasslar mig ur sängen vid sju, när Ebba inte längre orkar hålla sig utan verkligen måste ut och kissa!

Brygger kaffe, startar datorn, kliver på min smarta våg, tar in nykissade hundar och slår mig ner vid min lilla laptop, och upptäcker att nedräkningen är på ensiffrigt....
Känns vemodigt, tråkigt, skrämmande men och spännande, utmanande och skönt!
Konstigt med så många motsägelsefulla känslor samtidigt?

Nåja, en vecka och en dag kvar innan jag kan glida vidare, och vis tar den här söndagen först :)
Bokcirkel med mys, står på dagen agenda i eftermiddag!

Ser fram emot det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar