Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 18 februari 2016

Om att jobba vid datorn en hel dag

Jo, nu tog jag att alldeles eget beslut, att jobba på annan plats idag, dvs hemifrån....
Vad sa chefen om det?
Inget va jag vet, och jobbet blev utfört utan att jag blev störd, trött eller uttråkad....

Började dagenmed en mysig frukost, "all by my self"


Kokt ägg, med smör och sal, avocado med majonäs och en liten bit brieost :)
Kaffe till det, och tant blev mätt!

Hundarna, som var dagen enda sällskap, fick sina kulor och lite blötmat och de blir alltid lika nöjda!

Efter att ha ätit, klätt mig och borstat tänderna, varit ute med hundar, så startades jobbdatorn....
Och himmel vilken krånglig en....
Bara kastar u mig från nätverket hela tiden, så jag fick jobba delvis i min privata och delvis i jobbdatorn....
Tror dock att det största problemet ligger i musen, som verka dubbelklicka hela tiden...


Nåja, sällskapet är det ju inget fel på i alla fall, även om de är lite väl slöa....


Och när vi fått över alla registrerade händelser till nya systemet, så var vi väl förtjänta en långsam promenad runt tjärnet!
Eller hur?


De va min torsdag det, i morgon blir det fredag, sen är det bara en arbetsvecka kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar