Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

torsdag 4 februari 2016

Medvetet Ledarskap!

Med ett diplom, eller kursintyg i väskan och massor av nya insikter, klev jag nöjd ut från Unionens kontor idag.
Kursdag två, av den där kursen som var så förvirrande för två veckor sen, är slut och det klarnade lite idag....
Ibland sätter man för hög förväntningar på saker och ting, och tar man ner dem till en er rimlig nivå, blir också resultatet mer rätt!

Klarnar saker runt omkring en också, så faller många pusselbitar på plats, att inte veta hur saker och ting blir, är något av det jobbigaste jag vet, jag vill gärna ha koll...
Koll på vad som komma skall, jag är ingen överraskningarnas man, om man säger så.....

Gillar inte paket och överraskningar, typ....

Och just nu, är jag ganska nöjd över att kursen kändes bättre, men den där klumpen i magen, kunde ju försvinna......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar