Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 5 februari 2016

Helg igen!

Så var det fredag kväll igen då.....
Hem efter att ha jobbat, handlat och tankat bilen, tankar bilen, det gör jag hela tiden tycker jag....
Nåja, väl hemma, så möts jag av Lilla O med sällskap som bjuder mamman på kaffe  :)

Stora O, fixar en Tacogratäng utan recept, bjuder på ett glas vin, och sen blir det några Vänd8,
"Bäst av tre" säger han och ler, segerviss, och jäkligt dålig förlorare....
Åsså vinner jag ;)
Hoppsan!

Sen sitter vi en stund vid varsin dator, troligtvis lika trötta, med slutna ögon bägge två....

På Spåret, hundkissning, och några varv på filten....
Sen får man sova igen....

Helgen har börjat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar