Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 10 februari 2016

Ett test till....

Gör ett till sånt där Facebooktest....

Vad säger Tarotkorten om din framtid?


Hm, "i ett mycket framskridet stadium av livet"....
Måste ju betyda att jag är en mogen och mycket trygg kvinna, trots att jag känner mig minst sagt förvirrad just nu, livet är lite upp och ner, och inget är som jag trodde det skulle vara....

"Bestämt dig för att inte ångra något, och du vill leva helt och hållet i nuet."
Jo, ångra är ju liksom ingen idé, det som är gjort är gjort, och det får man stå för, även om det ibland gör ont... Ibland får man stå där med nåt, som man inte en vet om???
Leva i Nuet, jo det gör jag, idag är min dag, varje dag!

"På så sätt kommer ditt hjärta att läka och du kommer att vara positiv"
Hjärtat får törn efter törn, men också massor av kärlek, och läke gör det, även om det kanske tar lite tid, och det kanske är just det jag behöver ge det nu, tid, för att kunna vara positiv och inte en bitterfitta!

Det är i alla fall tur, att man inte vet om allt i förväg..... För vissa grejer hade jag gärna sluppit!
Men det finns grejer jag med lätthet skulle kunna göra om också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar