Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

måndag 15 februari 2016

Det var det där med att sova.....

Jo, på natten ska man sova, det vet varenda unge.....
Men när tankarna spinner runt i skallen på en, runt, runt, runt....

Vaknade vid två, och har sen dess legat och vridit mig, Betty har sovit som en stock vid mina ben, och goldisarna på golvet vid min säng.
Maken har snarkat lagom för att jag ska behöva butta på honom då och då.....

Tanken är att jag om nån timme ska fara mot Åmotfors, och påbörja min näst sista arbetsvecka där, men jag har absolut ingen lust.
Ingen lust alls!

Men, ibland måste man göra saker man inte vill....
Och det är bara att bita ihop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar