Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 19 februari 2016

Åsså fredagkväll!

Jo, då, fredagen gick av bara farten den med, men tillbringar man den tillsammans med härliga kollegor och medarbetare, då går den fort :)

In en sväng på IKEA, där jag förövrigt träffade en härlig före detta medarbetare, kul! Köpte dock bara ljus, det var liksom det jag skulle ha ;)
Duktig!

Sen blev det en tur på Ica, för lite mat och framförallt grädde, behövs under helgen.

Stekte några hamburgare, som avnjöts tillsammans med en Cider i finglas :)
Jo, det var jag faktiskt värd!

Och nu då?
Sängen?
Skavlan?

Ja, den som orkar va vaken får se :)

Bjuder på nåt tänkvärt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar