Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

fredag 1 januari 2016

Tillbakablick, över ett annorlunda år.....

2015, året som gått en liten sammanfattning.....

Januari: Vi startade året i Australien, brända, och avslutade med att säga upp mig, och hemmalivet innehöll en massa Drömfångare


Februari:Jag virkade och skrev, virkade och skrev.....


Mars: Jobbade på Dagis, anställningsintervju, nytt jobb, sådde kaktusar och såg Grey på bio



April: Började nytt jobb, upptäckte att kroppen var för stor, Stine hade sin första "jag kan inte tvätta rumpan själv" UVI och jag började simma



Maj: Överfallen av en älg, jobbade, jobbade och jobbade. började köpa färdiga matkassar.


Juni: Matilda hemma, virkade väskor, var i stockholm med flickorna.


Juli:Semester, det stora valrossfallet, Ny bil S80, 25 årig bröllopsdag.


Augusti: La golv under altan, Semestern tog slut, jag slutade röka....


September: Rökfri månad, med massor av främlingsfientlighet på facebook och i media.


Oktober: Tantvärmevallningar, fortsatt rökstopp, många funderingar på livet, världsläget och händelser runt om i Europa och Sverige.


November: Begravning, våga vägra facebook, tankar kring världen och hur man förväntas vara och är, julhysteri


December: Födelsedag, julbord på Diner 45, resa till Göteborg med delar av familjen (Matriarkatet) Julfirande och massor av minnen från Australien, avbröt våga vägra facebook, men rensade på energitjuvande vänner.


Ja, det händer grejer, trots att man bara tycker att livet rullar på i vanlig lunk......

Nu går vi in i 2016, och vi gör det med öppet sinne, utan rädsla för att var för mycket, m någon uppfattar det så, så är det deras problem och definitivt inte mitt.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar