Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

onsdag 23 december 2015

Låna ut datorn, och bokstaven D....

Ja, så kan det bli, att bokstaven D slutar att fungera när man lånar ut datorn....
Ja, den funkar om jag trycker till ordentligt....

Om inte blir et väligt konstigt utan just en bokstav, som man tror inte har så stor betyelse......

På en gammal skrivmaskin, kan man plocka bort tangenterna för att städa under dem, men det går väl knappast på en laptop? Eller???

Åsså tar vi dagens lucka då:

Lucka 23



När vi, en kall marsdag 1992 for mot förlossningen i Karlstad, lyssnade vi på just Chris Rea, men en helt annan låt etsade sig fast i mig då:


Det är enligt mig den i särklass bästa rocklåt som gjorts! Inte konstigt att just jag fick den i särklass bästa Lilla O också <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar