Om mig

Mitt foto
Här bloggar Pillargontanten, om fingrar som skulle vara gröna, hundar som inte lyder, ledarskap och medmänsklighet! Välkommen!

tisdag 3 november 2015

"Ta hit en riktig chef....."

Sa han vid ett tillfälle, en av de operatörer som gjort avtryck i mitt ledarskap, en av de man kunde bli galen på, älska, irritera ihjäl sig över men, alltid lita på......

När jag slutade kom han med en present, han hade tryckt upp en pikétröja till mig, med texten på ryggen "En Riktig Chef!" Och "Lotta" på bröstet, det gav mig bekräftelse på att jag hade handlat rätt, att mitt ledarskap blivit accepterat!

Nu, har han fått somna in, och det känns tomt och ledsamt, det är alltid de fina människorna som får gå tidigt.....
Och jag hann inte dit på kaffe, det grämer mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar